Nabór 5 – 18.11 – 22.11.2024r. studia podyplomowe
Wyniki Piątego naboru na studia podyplomowe
W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Usługi rozwojowe – dotacje na szkolenia i studia podyplomowe” z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji” w okresie 18.11.2024-22.11.2024 na usługę: studia podyplomowe, poniżej zamieszczamy podstawową listę rankingową fiszek zgłoszeniowych.
W terminie PIĄTEGO naboru 18.11.2024 do 22.11.2024 r. na studia podyplomowe do operatora Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. złożono 43 fiszki zgłoszeniowe, w tym 35 fiszek zostało złożonych poprawnie a 8 zostało złożonych w sposób niepoprawny.
Publikujemy listę rankingową podstawową, która wykazuje wszystkie fiszki poprawnie złożone w podziale na:
35 fiszek zgłoszeniowych przyjętych do projektu w ramach maksymalnego poziomu dofinansowania 10 000,00 zł na uczestnika (tj. wstępnie zakwalifikowane do projektu)
Jeżeli więcej fiszek uzyskało taką samą liczbę punktów – pod uwagę było brane kryterium wiekowe.
Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w danej rundzie naboru u wybranego przez siebie operatora. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki w niniejszym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana była tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikował pozostałych fiszek.
Dodatkowo publikujemy Listę odrzuconych fiszek zgłoszeniowych z podaniem powodu odrzucenia.
Fiszki, które zostały przesłane poza terminem naboru nie były brane pod uwagę przy tworzeniu listy rankingowej.
Dziękujemy za wszystkie złożone fiszki w naborze nr 5!
Zachęcamy do zgłaszania się do kolejnych naborów ogłaszanych zgodnie z harmonogramem.
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU:
Jeżeli zakwalifikowałeś/aś się do projektu, Twoim zadaniem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (za wyjątkiem fiszki zgłoszeniowej, tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Ciebie dotyczą i które zaznaczyłeś/aś w fiszce i formularzu zgłoszeniowym).
Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. 103) w siedzibie Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. K. Goduli 36 w Rudzie Śląskiej lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl do 7 dni licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj. do 6 grudnia 2024 r.
https://inkubatoreu.pl/wp-content/uploads/2024/11/Jak-podpisac-dokument-elektronicznie-za-pomoca-podpisu-zaufanego-tak-aby-podpis-nie-zaslanial-logotypow-projektu.pdf Dokumenty w wersji elektronicznej powinny być odpowiednio zabezpieczone przed wysyłką do operatora. Możliwe jest przesłanie podpisanych elektronicznie dokumentów w formie „paczki” – jest to równoznaczne z podpisaniem wszystkich dokumentów zawartych w „paczce”.
INSTRUKCJA: Jak podpisać dokument elektronicznie za pomocą podpisu zaufanego tak aby podpis nie zasłaniał logotypów czy nazwy projektu.
Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłyną po terminie.
Ważne: Rekrutacja nie jest prowadzona z udziałem przedsiębiorstw czy firm szkoleniowych.
LISTA DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH – OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ 30 DNI OD DNIA ICH WYDANIA |
Status osoby zakwalifikowanej do projektu/potwierdzenie kwalifikowalności | Nazwa dokumentu potwierdzającego status | Sposób weryfikacji |
Osoba wstępnie zakwalifikowana na podstawie podstawowej listy rankingowej | Formularz zgłoszeniowy osoby znajdującej się na podstawowej liście rankingowej – zał. nr 2 do regulaminu | Wypełniony elektroniczne, lub drukowanymi literami, podpisany. Weryfikacja czy wszystkie pola zostały zaznaczone i czy zostały załączone załączniki potwierdzające deklaracje z fiszki zgłoszeniowej |
Osoba, stale zamieszkuje na obszarze realizacji projektu | Potwierdzenie miejsce zamieszkania np: zaświadczenie o miejscu zameldowania, zaświadczenie wydane przez właściwy dla adresu zamieszkania Urząd Skarbowy, że osoba zarejestrowana jest w urzędzie jako podatnik podatku dochodowego, inne zaświadczenie np. kserokopia decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, akt własności lub umowa najmu mieszkania; umowa na media (np. prąd, gaz, woda, telefon), w której są dane osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie; zaświadczenie właściciela lub najemcy lokalu, w którym potwierdzi on stałe przebywanie osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie w lokalu (w tym dokument potwierdzający, że osoba zaświadczająca jest jego właścicielem lub najemcą). | Ważność min. 3 miesiące przed przystąpieniem do projektu we wskazanym miejscu. Przez stałe zamieszkanie należy rozumieć zamieszkanie w określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego pobytu. O miejscu zamieszkania decydują występujące łącznie dwie przesłanki faktyczne: przebywanie w znaczeniu fizycznym w określonej miejscowości i zamiar stałego pobytu. Na stałość pobytu w danej miejscowości wskazuje skupienie w niej życiowej aktywności, związanej z pracą czy rodziną. |
Osoba, pracuje na obszarze realizacji projektu | Zaświadczeniem z zakładu pracy poświadczającym, że osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie pracuje na obszarze realizacji projektu | Pod uwagę brana jest miejscowość, w której znajduje się główna siedziba/oddział pracodawcy. |
Potwierdzenie, że dana osoba nie prowadzi działalności gospodarczej, | Wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy) wskazującym czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie posiada status płatnika składek (nie dotyczy osoby zainteresowanej uczestnictwem, która podała w formularz zgłoszeniowym NIP) | wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy) |
osoba pracująca w górnictwie lub branży okołogórniczej, w tym osoba, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r | Zaświadczenie z zakładu pracy poświadczającym zatrudnienie w górnictwie lub branży okołogórniczej lub kopia świadectwa pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem w przypadku osoby, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r. (jeśli dotyczy) | Według wzoru – zał. nr 11 do regulaminu |
Potwierdzenie statusu osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo | W przypadku osób bezrobotnych niezarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP) – zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub potwierdzenie wygenerowane z Platformy Usług Elektronicznych ZUS, potwierdzające status osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (o zaświadczenie z ZUS można ubiegać się składając np. wniosek na druku US-7 lub poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS) oraz zaświadczenie z PUP o byciu osobą aktywnie poszukującą pracy Bezrobotny zarejestrowany W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP), dokumentem tym będzie zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (jeśli dotyczy). | |
Potwierdzenie statusu osoby niepełnosprawnej | Kopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy) | |
Potwierdzenie statusu osoby bezdomnej | zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) potwierdzające status osoby bezdomnej (jeśli dotyczy) | |
Potwierdzenie statusu osoby o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym lub ponadgimnazjalnym – ukończona zasadnicza szkoła zawodowa, liceum, technikum, technikum uzupełniające); | kopią dyplomu, certyfikatu lub innego dokumentu określającego najwyższy posiadany poziom wykształcenia(w rozumieniu Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji) (jeśli dotyczy) | |
Status osoby przynależnej do mniejszości w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie | oświadczeniem o przynależności do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie (jeśli dotyczy) | Operator zamieścił wzór oświadczenia, z którego można skorzystać w Dodatkowych dokumentach do pobrania https://inkubatoreu.pl/dokumenty-do-pobrania/ |
Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską na adres ul. K. Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl |
Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie. |
W przypadku niekompletnej dokumentacji lub błędów formalnych w złożonych dokumentach zgłoszeniowych operator każdorazowo jednokrotnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej wzywa osobę zainteresowaną uczestnictwem do uzupełnienia braków, poprawy błędów lub do złożenia wyjaśnień w terminie nie krótszym niż 3 dni. |
Weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, w tym ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów, zatwierdzenie dokumentów lub odrzucenie dokumentów zgłoszeniowych, następuje niezwłocznie, w terminie do 10 dni licząc od dnia następnego od złożenia dokumentów zgłoszeniowych przez osobę zainteresowaną uczestnictwem w projekcie u operatora. |
Wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów nie wstrzymuje biegu terminu ani nie wydłuża terminu 10 dni. Korespondencja wyłącznie w formie elektronicznej. |
W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze. |
Operator powiadamia osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie o wyniku weryfikacji dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. |
Wypełnienie oraz złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w projekcie. |