Przejdź do treści
Strona główna » Wyniki rekrutacji – nabór 6

Wyniki rekrutacji – nabór 6

Nabór 6 – 09.12.2024-12.12.2024 studia podyplomowe

Wyniki Szóstego naboru na studia podyplomowe

W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Usługi rozwojowe – dotacje na szkolenia i studia podyplomowe” z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji” w okresie 09.12.2024-12.12.2024 na usługę: studia podyplomowe, poniżej zamieszczamy podstawową listę rankingową fiszek zgłoszeniowych.

W terminie SZÓSTEGO naboru 09.12.2024 do 13.12.2024 r. na studia podyplomowe do operatora Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. złożono 22 fiszki zgłoszeniowe, w tym 21 fiszek zostało złożonych poprawnie a 1 została złożona w sposób niepoprawny.

Publikujemy listę rankingową podstawową, która wykazuje wszystkie fiszki poprawnie złożone w podziale na:

21 fiszek zgłoszeniowych przyjętych do projektu w ramach maksymalnego poziomu dofinansowania 10 000,00 zł na uczestnika (tj. wstępnie zakwalifikowane do projektu),

Jeżeli więcej fiszek uzyskało taką samą liczbę punktów – pod uwagę było brane kryterium wiekowe.

Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w danej rundzie naboru u wybranego przez siebie operatora. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki w niniejszym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana była tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikował pozostałych fiszek.

Dodatkowo publikujemy Listę odrzuconych fiszek zgłoszeniowych z podaniem powodu odrzucenia.


Fiszki, które zostały przesłane poza terminem naboru nie były brane pod uwagę przy tworzeniu listy rankingowej.

Dziękujemy za wszystkie złożone fiszki w naborze nr 6!

Zachęcamy do zgłaszania się do kolejnych naborów ogłaszanych zgodnie z harmonogramem.

INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU:

Jeżeli zakwalifikowałeś/aś się do projektu, Twoim zadaniem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (za wyjątkiem fiszki zgłoszeniowej, tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Ciebie dotyczą i które zaznaczyłeś/aś w fiszce i formularzu zgłoszeniowym).

Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. 103) w siedzibie Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. K. Goduli 36 w Rudzie Śląskiej lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl do 7 dni licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj. do 31 grudnia 2024 r.

Dokumenty w wersji elektronicznej powinny być odpowiednio zabezpieczone przed wysyłką do operatora. Możliwe jest przesłanie podpisanych elektronicznie dokumentów w formie „paczki” – jest to równoznaczne z podpisaniem wszystkich dokumentów zawartych w „paczce”.

Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłyną po terminie.

Ważne: Rekrutacja nie jest prowadzona z udziałem przedsiębiorstw czy firm szkoleniowych.

LISTA DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH – OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ 30 DNI OD DNIA ICH WYDANIA

Status osoby zakwalifikowanej do projektu/potwierdzenie kwalifikowalnościNazwa dokumentu potwierdzającego statusSposób weryfikacji
Osoba wstępnie zakwalifikowana na podstawie podstawowej listy rankingowejFormularz zgłoszeniowy osoby znajdującej się na podstawowej liście rankingowej – zał. nr 2 do regulaminuWypełniony elektroniczne, lub drukowanymi literami, podpisany. Weryfikacja czy wszystkie pola zostały zaznaczone i czy zostały załączone załączniki potwierdzające deklaracje z fiszki zgłoszeniowej  
Osoba, stale zamieszkuje na obszarze realizacji projektuPotwierdzenie miejsce zamieszkania np: zaświadczenie o miejscu zameldowania, zaświadczenie wydane przez właściwy dla adresu zamieszkania Urząd Skarbowy, że osoba zarejestrowana jest
w urzędzie jako podatnik podatku dochodowego, inne zaświadczenie np. kserokopia decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, akt własności lub umowa najmu mieszkania; umowa na media (np. prąd, gaz, woda, telefon), w której są dane osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie; zaświadczenie właściciela lub najemcy lokalu, w którym potwierdzi on stałe przebywanie osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie w lokalu (w tym dokument potwierdzający, że osoba zaświadczająca jest jego właścicielem lub najemcą).  
Ważność min. 3 miesiące przed przystąpieniem do projektu we wskazanym miejscu. Przez stałe zamieszkanie należy rozumieć zamieszkanie w określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego pobytu. O miejscu zamieszkania decydują występujące łącznie dwie przesłanki faktyczne: przebywanie w znaczeniu fizycznym w określonej miejscowości i zamiar stałego pobytu. Na stałość pobytu w danej miejscowości wskazuje skupienie w niej życiowej aktywności, związanej z pracą czy rodziną.
Osoba, pracuje na obszarze realizacji projektuzaświadczeniem z zakładu pracy poświadczającym, że osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie pracuje na obszarze realizacji projektuPod uwagę brana jest miejscowość, w której znajduje się główna siedziba/oddział pracodawcy.
Potwierdzenie, że dana osoba nie prowadzi działalności gospodarczej,  wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy) wskazującym czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie posiada status płatnika składek (nie dotyczy osoby zainteresowanej uczestnictwem, która podała w formularz zgłoszeniowym NIP)wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy)  
osoba pracująca w górnictwie lub branży okołogórniczej, w tym osoba, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 rZaświadczenie z zakładu pracy poświadczającym zatrudnienie w górnictwie lub branży okołogórniczej lub kopia świadectwa pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem w przypadku osoby, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r. (jeśli dotyczy)Według wzoru – zał. nr 11 do regulaminu
Potwierdzenie statusu osoby bezrobotnej lub biernej zawodowoW przypadku osób bezrobotnych niezarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP) – zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub potwierdzenie wygenerowane z Platformy Usług Elektronicznych ZUS, potwierdzające status osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (o zaświadczenie z ZUS można ubiegać się składając np. wniosek na druku US-7 lub poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS) oraz zaświadczenie z PUP o byciu osobą aktywnie poszukującą pracy   Bezrobotny zarejestrowany W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP), dokumentem tym będzie zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (jeśli dotyczy).   
Potwierdzenie statusu osoby niepełnosprawnejKopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy) 
Potwierdzenie statusu osoby bezdomnejzaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) potwierdzające status osoby bezdomnej (jeśli dotyczy) 
Potwierdzenie statusu osoby o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym lub  ponadgimnazjalnym – ukończona zasadnicza szkoła zawodowa, liceum, technikum, technikum uzupełniające);kopią dyplomu, certyfikatu lub innego dokumentu określającego najwyższy posiadany poziom wykształcenia(w rozumieniu Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji) (jeśli dotyczy) 
Status osoby przynależnej do mniejszości w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowieoświadczeniem o przynależności do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie (jeśli dotyczy)Operator zamieścił wzór oświadczenia, z którego można skorzystać w Dodatkowych dokumentach do pobrania https://inkubatoreu.pl/dokumenty-do-pobrania/  
Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską na adres ul. K. Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl
Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie.  
W przypadku niekompletnej dokumentacji lub błędów formalnych w złożonych dokumentach zgłoszeniowych operator każdorazowo jednokrotnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej wzywa osobę zainteresowaną uczestnictwem do uzupełnienia braków, poprawy błędów lub do złożenia wyjaśnień w terminie nie krótszym niż 3 dni.
Weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, w tym ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów, zatwierdzenie dokumentów lub odrzucenie dokumentów zgłoszeniowych, następuje niezwłocznie, w terminie do 10 dni licząc od dnia następnego od złożenia dokumentów zgłoszeniowych przez osobę zainteresowaną uczestnictwem w projekcie u operatora.  
Wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów nie wstrzymuje biegu terminu ani nie wydłuża terminu 10 dni. Korespondencja wyłącznie w formie elektronicznej.  
W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze.
Operator powiadamia osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie o wyniku weryfikacji dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wypełnienie oraz złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w projekcie.

Skip to content