Nabór 7 – 20.01 – 24.01.2025r. szkolenia/certyfikacja/walidacja
W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Usługi rozwojowe – dotacje na szkolenia i studia podyplomowe” z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji” w okresie 20.01.2025-24.01.2025 na usługę: szkolenie/certyfikacja/walidacja, poniżej zamieszczamy podstawową listę rankingową fiszek zgłoszeniowych.
W terminie SIÓDMEGO naboru 20.01.2025-24.01.2025 r. na szkolenia/certyfikacja/walidacja do operatora Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. złożono 321 fiszek zgłoszeniowych, w tym 261 fiszek zostało złożonych poprawnie a 60 zostało złożonych w sposób niepoprawny.
Publikujemy listę rankingową podstawową, która wykazuje wszystkie fiszki poprawnie złożone w podziale na:
60 fiszek zgłoszeniowych przyjętych do projektu w ramach maksymalnego poziomu dofinansowania
5 000,00 zł na uczestnika (tj. wstępnie zakwalifikowane do projektu),
oraz
201 fiszek zgłoszeniowych nieprzyjętych do projektu z powodu wyczerpania alokacji przewidzianej nabór (niezakwalifikowane do dalszego etapu).
Jeżeli więcej fiszek uzyskało taką samą liczbę punktów – pod uwagę było brane kryterium wiekowe.
Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w danej rundzie naboru u wybranego przez siebie operatora. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki w niniejszym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana była tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikował pozostałych fiszek.
Dodatkowo publikujemy Listę odrzuconych fiszek zgłoszeniowych z podaniem powodu odrzucenia.
Fiszki, które zostały przesłane poza terminem naboru nie były brane pod uwagę przy tworzeniu listy rankingowej.
Dziękujemy za wszystkie złożone fiszki w naborze nr 7!
Zachęcamy do zgłaszania się do kolejnych naborów ogłaszanych zgodnie z harmonogramem.
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU:
Jeżeli zakwalifikowałeś/aś się do projektu, Twoim zadaniem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (za wyjątkiem fiszki zgłoszeniowej, tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Ciebie dotyczą i które zaznaczyłeś/aś w fiszce i formularzu zgłoszeniowym).
Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. 103) w siedzibie Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. K. Goduli 36 w Rudzie Śląskiej lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl do 7 dni licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj. do 7 lutego 2025 r.
Dokumenty w wersji elektronicznej powinny być odpowiednio zabezpieczone przed wysyłką do operatora. Możliwe jest przesłanie podpisanych elektronicznie dokumentów w formie „paczki” – jest to równoznaczne z podpisaniem wszystkich dokumentów zawartych w „paczce”.
Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłyną po terminie.
Ważne: Rekrutacja nie jest prowadzona z udziałem przedsiębiorstw czy firm szkoleniowych.
LISTA DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH – OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ 30 DNI OD DNIA ICH WYDANIA
Status osoby zakwalifikowanej do projektu/potwierdzenie kwalifikowalności | Nazwa dokumentu potwierdzającego status | Sposób weryfikacji |
Osoba wstępnie zakwalifikowana na podstawie podstawowej listy rankingowej | Formularz zgłoszeniowy osoby znajdującej się na podstawowej liście rankingowej – zał. nr 2 do regulaminu | Wypełniony elektroniczne, lub drukowanymi literami, podpisany. Weryfikacja czy wszystkie pola zostały zaznaczone i czy zostały załączone załączniki potwierdzające deklaracje z fiszki zgłoszeniowej |
Osoba, stale zamieszkuje na obszarze realizacji projektu | Potwierdzenie miejsce zamieszkania np: zaświadczenie o miejscu zameldowania, zaświadczenie wydane przez właściwy dla adresu zamieszkania Urząd Skarbowy, że osoba zarejestrowana jest w urzędzie jako podatnik podatku dochodowego, inne zaświadczenie np. kserokopia decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, akt własności lub umowa najmu mieszkania; umowa na media (np. prąd, gaz, woda, telefon), w której są dane osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie; zaświadczenie właściciela lub najemcy lokalu, w którym potwierdzi on stałe przebywanie osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie w lokalu (w tym dokument potwierdzający, że osoba zaświadczająca jest jego właścicielem lub najemcą). | Ważność min. 3 miesiące przed przystąpieniem do projektu we wskazanym miejscu. Przez stałe zamieszkanie należy rozumieć zamieszkanie w określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego pobytu. O miejscu zamieszkania decydują występujące łącznie dwie przesłanki faktyczne: przebywanie w znaczeniu fizycznym w określonej miejscowości i zamiar stałego pobytu. Na stałość pobytu w danej miejscowości wskazuje skupienie w niej życiowej aktywności, związanej z pracą czy rodziną. |
Osoba, pracuje na obszarze realizacji projektu | zaświadczeniem z zakładu pracy poświadczającym, że osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie pracuje na obszarze realizacji projektu | Pod uwagę brana jest miejscowość, w której znajduje się główna siedziba/oddział pracodawcy. |
Potwierdzenie, że dana osoba nie prowadzi działalności gospodarczej, | wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy) wskazującym czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie posiada status płatnika składek (nie dotyczy osoby zainteresowanej uczestnictwem, która podała w formularz zgłoszeniowym NIP) | wydruk ZUS PUE (sekcja „Ubezpieczenia i płatnicy) instrukcja ZUS – PUE |
osoba pracująca w górnictwie lub branży okołogórniczej, w tym osoba, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r | Zaświadczenie z zakładu pracy poświadczającym zatrudnienie w górnictwie lub branży okołogórniczej lub kopia świadectwa pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem w przypadku osoby, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r. (jeśli dotyczy) | Według wzoru – zał. nr 11 do regulaminu |
Potwierdzenie statusu osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo | W przypadku osób bezrobotnych niezarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP) – zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub potwierdzenie wygenerowane z Platformy Usług Elektronicznych ZUS, potwierdzające status osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (o zaświadczenie z ZUS można ubiegać się składając np. wniosek na druku US-7 lub poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS) oraz zaświadczenie z PUP o byciu osobą aktywnie poszukującą pracy Bezrobotny zarejestrowany W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP), dokumentem tym będzie zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania (jeśli dotyczy). | |
Potwierdzenie statusu osoby niepełnosprawnej | Kopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy) | |
Potwierdzenie statusu osoby bezdomnej | zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) potwierdzające status osoby bezdomnej (jeśli dotyczy) | |
Potwierdzenie statusu osoby o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym lub ponadgimnazjalnym – ukończona zasadnicza szkoła zawodowa, liceum, technikum, technikum uzupełniające); | kopią dyplomu, certyfikatu lub innego dokumentu określającego najwyższy posiadany poziom wykształcenia(w rozumieniu Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji) (jeśli dotyczy) | |
Status osoby przynależnej do mniejszości w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie | oświadczeniem o przynależności do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie (jeśli dotyczy) | Operator zamieścił wzór oświadczenia, z którego można skorzystać w Dodatkowych dokumentach do pobrania https://inkubatoreu.pl/dokumenty-do-pobrania/ |
Dokumenty można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską na adres ul. K. Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie na adres operatora rekrutacja10.17@inkubatorsl.pl |
Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie. |
W przypadku niekompletnej dokumentacji lub błędów formalnych w złożonych dokumentach zgłoszeniowych operator każdorazowo jednokrotnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej wzywa osobę zainteresowaną uczestnictwem do uzupełnienia braków, poprawy błędów lub do złożenia wyjaśnień w terminie nie krótszym niż 3 dni. |
Weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, w tym ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów, zatwierdzenie dokumentów lub odrzucenie dokumentów zgłoszeniowych, następuje niezwłocznie, w terminie do 10 dni licząc od dnia następnego od złożenia dokumentów zgłoszeniowych przez osobę zainteresowaną uczestnictwem w projekcie u operatora. |
Wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów nie wstrzymuje biegu terminu ani nie wydłuża terminu 10 dni. Korespondencja wyłącznie w formie elektronicznej. |
W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze. |
Operator powiadamia osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie o wyniku weryfikacji dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. |
Wypełnienie oraz złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w projekcie. |