Przejdź do treści
Strona główna » Wyniki rekrutacji – nabór 2

Wyniki rekrutacji – nabór 2

Nabór 2 – 12.08 – 16.08.2024r.
studia podyplomowe

Kolejnym krokiem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Państwa dotyczą i które zaznaczyłeś/łaś w fiszce).

Wykaz dokumentów znajduje się w tabelce u dołu strony.
Dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. 104) w siedzibie Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. K. Goduli 36 w Rudzie Śląskiej lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską, w formie papierowej do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj.:
– osoby z listy rankingowej od nr 1 do nr 30 do dnia 30 sierpnia 2024r.
– osoby z listy od nr 31 do nr 40 – do dnia 5 września 2024r.

Dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.


Jednocześnie pragnę zwrócić uwagę tych Państwa, który w fiszce zgłoszeniowej zadeklarowali udział w studiach podyplomowych prowadzących do osiągnięcia kwalifikacji.

Zgodnie z naszą analizą usług ogłaszanych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ kierunków studiów podyplomowych w zdecydowanej większości prowadzą one do osiągnięcia kompetencji a nie kwalifikacji. Proszę o ponowną analizę wybranych kierunków studiów podyplomowych w BUR i zgłoszenie nam potrzeby zmian Państwa deklaracji z kwalifikacji na kompetencje. Jest to bardzo istotny aspekt, ponieważ wybrany kierunek musi być zgodny ze złożoną deklaracją na etapie fiszki zgłoszeniowej.


informacja z dnia 21.08.2024

W terminie drugiego naboru 12.08.2024 – 16.08.2024 r. na studia podyplomowe do operatora Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. złożono 62 fiszki zgłoszeniowe, w tym 40 fiszek zostało złożonych poprawnie, a 22 zostały złożone w sposób niepoprawny.

Publikujemy listę rankingową podstawową, która wykazuje wszystkie fiszki poprawnie złożone w podziale na:

  • 30 fiszek zgłoszeniowych przyjętych do projektu w ramach maksymalnego poziomu dofinansowania 10 000,00 zł na uczestnika

oraz

  • 10 fiszek zgłoszeniowych  nie przyjętych do projektu z powodu wyczerpania alokacji przewidzianej na nabór.


Dodatkowo publikujemy Listę odrzuconych fiszek zgłoszeniowych z podaniem powodu odrzucenia.

Zachęcamy do zgłaszania się do kolejnych naborów ogłaszanych zgodnie z harmonogramem.


INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU:

Jeżeli zakwalifikowałeś/aś się do projektu, Twoim zadaniem jest złożenie dokumentów zgłoszeniowych (za wyjątkiem fiszki zgłoszeniowej, tj. formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami, które Ciebie dotyczą i które zaznaczyłeś/aś w fiszce i formularzu zgłoszeniowym).
Dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. 104) w siedzibie Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. K. Goduli 36 w Rudzie Śląskiej lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską, w formie papierowej do 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj. do 30 sierpnia 2024r.

Dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Status osoby zakwalifikowanej do projektu/potwierdzenie kwalifikowalnościNazwa dokumentu potwierdzającego statusSposób weryfikacji
Osoba wstępnie zakwalifikowana na podstawie podstawowej listy rankingowej.Formularz zgłoszeniowy osoby znajdującej się na podstawowej liście rankingowej – zał. nr 2 do regulaminu.Wypełniony elektroniczne, lub drukowanymi literami, podpisany.
Weryfikacja czy wszystkie pola zostały zaznaczone i czy zostały załączone załączniki potwierdzające deklaracje z fiszki zgłoszeniowej.
Potwierdzenie, że osoba, stale zamieszkuje na obszarze realizacji projektu.Potwierdzenie miejsce zamieszkania np.:
– zaświadczenie o miejscu zameldowania,
– zaświadczenie wydane przez właściwy dla adresu zamieszkania Urząd Skarbowy, że osoba zarejestrowana jest w urzędzie jako podatnik podatku dochodowego,
– kserokopia decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości,
– akt własności lub umowa najmu mieszkania,
– umowa na media (np. prąd, gaz, woda, telefon), w której są dane osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie,
– zaświadczenie właściciela lub najemcy lokalu, w którym potwierdzi on stałe przebywanie osoby zainteresowanej uczestnictwem w projekcie w lokalu (w tym dokument potwierdzający, że osoba zaświadczająca jest jego właścicielem lub najemcą).
Ważność min 3 miesiące przed przystąpieniem do projektu we wskazanym miejscu.
Przez stałe zamieszkanie należy rozumieć zamieszkanie w określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego pobytu. O miejscu zamieszkania decydują występujące łącznie dwie przesłanki faktyczne: przebywanie w znaczeniu fizycznym w określonej miejscowości i zamiar stałego pobytu. Na stałość pobytu w danej miejscowości wskazuje skupienie w niej życiowej aktywności, związanej z pracą czy rodziną.
Potwierdzenie, że osoba, pracuje na obszarze realizacji projektu.Zaświadczeniem z zakładu pracy poświadczające, że osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie pracuje na obszarze realizacji projektu.Pod uwagę brana jest miejscowość, w której znajduje się główna siedziba/oddział pracodawcy.
Potwierdzenie, że dana osoba nie prowadzi działalności gospodarczej.Zaświadczenie z ZUS wskazujące czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie na dany dzień nie figuruje w Rejestrze Płatników Składek KSI ZUS.Dokument wskazuje czy osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie posiada status płatnika składek (nie dotyczy osoby zainteresowanej uczestnictwem, która podała w formularz zgłoszeniowym NIP).
Potwierdzenie że, osoba pracuje w górnictwie lub branży okołogórniczej, w tym osoba, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r.Zaświadczenie z zakładu pracy poświadczające zatrudnienie w górnictwie lub branży okołogórniczej lub kopia świadectwa pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem w przypadku osoby, która opuściła którąś z tych branż nie wcześniej niż 01.01.2021 r.Według wzoru – zał. nr 11 do regulaminu.
Potwierdzenie statusu osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo.Bezrobotny niezarejestrowany, Bierny zawodowo
zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), potwierdzające status osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo w dniu jego wydania (o zaświadczenie z ZUS można ubiegać się składając np. wniosek na druku US-7 lub poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS).
Bezrobotny zarejestrowany
W przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym urzędzie pracy (PUP), dokumentem tym będzie zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej w dniu jego wydania.
Bierzemy pod uwagę zaświadczenie z ZUS, z którego wynika, czy w danym okresie nie są odprowadzane składki przez pracodawcę.
Potwierdzenie statusu osoby niepełnosprawnej.Kopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Potwierdzenie statusu osoby bezdomnej.Zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) potwierdzające status osoby bezdomnej.
Potwierdzenie statusu osoby o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym lub  ponadgimnazjalnym – ukończona zasadnicza szkoła zawodowa, liceum, technikum, technikum uzupełniające).Kopia dyplomu, certyfikatu lub innego dokumentu określającego najwyższy posiadany poziom wykształcenia (w rozumieniu Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji).
Potwierdzenie statu osoby przynależnej do mniejszości w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie.Oświadczeniem o przynależności do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie.

Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie.

W przypadku niekompletnej dokumentacji lub błędów formalnych w złożonych dokumentach zgłoszeniowych operator każdorazowo jednokrotnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej wzywa osobę zainteresowaną uczestnictwem do uzupełnienia braków, poprawy błędów lub do złożenia wyjaśnień w terminie nie krótszym niż 3 dni.

Weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, w tym ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów, zatwierdzenie dokumentów lub odrzucenie dokumentów zgłoszeniowych, następuje niezwłocznie, w terminie do 10 dni licząc od dnia następnego od złożenia dokumentów zgłoszeniowych przez osobę zainteresowaną uczestnictwem w projekcie u operatora.

Wezwanie do uzupełnienia lub poprawy błędów nie wstrzymuje biegu terminu ani nie wydłuża terminu 10 dni.

Korespondencja wyłącznie w formie elektronicznej.

W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze.

Operator powiadamia osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie o wyniku weryfikacji dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wypełnienie oraz złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w projekcie.

Skip to content